rabiab Sağlam mama sandalyesi ve oto koltuğu satan varsa dolap yad agardrops hesabını yazabilir mi bakınıyorum da. Mama sandalyesi kiwi koala yada benzer olabilir
tuanasmommy Merhaba ben de bebişim büyüdüğü için oto koltuğumu satıyorum. Isofix kullanma ihtiyacı duymadık, emniyet kemeriyle de içimize sindi bizim açıkçası. Elbette herkes bebeğinin güvende olmasını ister, merak etmeyin emniyet kemerini doğru bağlarsanız aynı işi görüyor. İlgilenirseniz ilanıma buradan bakabilirsiniz: https://forum.mutlubebekleriz.com/d/1660512-oto-koltugu-kanguru-babynest-3-6-9-ay-bebek-kiyafetleri-istanbul/22