[silindi] Aselzhr sezaryanmı oldun normal mi ben sezaryan oldun. Ve normal doğum yapanlarda daha sık oluyo bu durum. Siz normsl doğum mu yaptınız
Ediz2019 Matmazell_ merhaba bende hemoroid var .acaba çörek otunun faydası nedir.birde emzirıyorum sakıncası vaemıdır
Matmazell_ Ediz2019 hemeroidi zamanla geçiriyomuş csnm emziren annelerde kullanabiliyor her sabah 1 çay kaşığı bn daha kullanamadm 🤭 vücut için faydaları çok fazla google yazıp bakabilirsin 🤗
Aselzhr Ebruferit Canım kullandim ama çok kullanamadım ağrılara dayanamayıp doktora gittim benimki yırtılmış normal bagsur ilaçlarının sana faydası olmaz dedi farklı bi tedavi uyguladi
Aselzhr [silindi] evet normal yaptım zaten doğumda oldu yırtılmam 2 ay oldu yeni yeni doktorun verdiği ilaçlarla geciyo şükür
Aselzhr Penguenim Valla duphalac diye şurup verdi 2 tane krem verdi bide toz verdi ılık suya at otur diye ama benim sorunum sadece lavaboya cikinca oluyodu normalde hiç bişeyim yoktu
Penguenim Aselzhr kremlerve tozlarin isimlerini hatrliyor musunz acaba benm de wc sonrasi agrim hafif oluyor o da bazen