Herşeye mız mız sürekli ağlıyor yapma dediklerimin tam tersini yapıyor bedenim ruhun tükendi artık o ağladıkça benim beynime batıyor ağlaması istediği herşeyi yaptığımız için mi oluyor bunlar sırf travma kalmasın diye ben çocuğa bagirmiyorum şiddete uygulamiyorum güzel güzel anlatıyorum ne yapacağımı şaşırdım eşimle tartışıyoruz sen bu çocuğu eğitemiyorsun diyo nasıl bir yol izlemeliyim ben artık kafayı yemek üzereyim bana yardım edin aynı durumu yaşayan anneler