Smr29 Kızlar bebeğim 1 aylık bugün grafisi çekildi sağ omuz tarafından bir kırığı var dedi doktor, doğumda olmuştur dedi kendi kendine kemiği kaynayabilir ama yamuk felan da olabilir siz ortopediye gidin dedi. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu?