birminnakannesi06 biz 5,5 aylıkken başladık doktor önerisiyle tadım olarak ama çok isteksizdi doktor zorlamayın sakın dedi yinede bir iki zorluyordum sonra bıraktım dedim bu bebiş bişey yemiycek umutsuzluğa düştüm ama öğün zamanlarında hep hazır ettim ve bizimle sofraya oturttum hep konuştum bak yemek yiyoruz çok güzel vs diye ama ilk zamanlar yesede ağzını kilit yapmaya başlamıştı 7,5 ayında doğru düzgün yemeye başladı daha doğrusu yutmayı yeni öğrendiğini farkettim öncesinde hep öğürdü biraz sabır ve anlayış işiymiş hemen olsun hemen yesin istiyoruz ama bebek ne zaman hazırsa oluyormuş bir de diş çıkarma döneminde pek yemiyorlar belki sizinde öyledir ☺️