Oğlum 1 ay önce hasta oldu grip o geçtikten sonra öksürük başladı ve hırıltı oldu o günden beri hırıltı geçmiyor git gide artıyor sürekli burnunu temizliyorum doktora da gittim bişey yok diyor ama geceleri uyuyamıyor ayağının altına sırtına bebek viks sürüyorum baş ucuna soğan koyuyorum hiç bi şekilde geçmedi ne yapacağım kıyamıyorum artık üzülüyorum ☹️☹️☹️☹️☹️