egealininannesi Sevgili anneler 3 gunluk bebegim var. Suan sutum yeterli hatta fazla oldugu icin taşıyor. Elektrikli pompayla sagim yapmayi dusunuyorum ama biberondan ve kendimden beslesem kabul eder mi? Sagdigim sütü ne yapmaliyim? Beni bilgilendirir misiniz?
birminnakannesi06 egealininannesi fazla sütünüzü süt saklama poşetine koyup derin dondurucuda saklayabilirsinizEmziriyorsanız sütünüzde yeterli ise riske atmayın derim biberonla beslemeyi siz kendiniz bol bol emzirin
Bugleminannesi28 egealininannesi canım benim de sütüm taşıyordu üstüm sürekli sırılsıklam oluyordu ama ağrı yapmıyorsa saçma bence ben derindondurucuya da atmadım hiç oraya bez koyuyorum zamanla kızım emdikce zaten düzene girdi bir süre sonra göğüsler bebeğinizin emdiği kadar süt üretmeye başlıyor.benim gogusum bebeğim 6 aylik olana kadar taştı hep öyle doluydu. Bu güzel birsey daha 3 günlük muş sık sık emzirin ben sürekli emziriyordum sürekli şuan 15 aylik hala var ama emdiği kadar biberon asla vermedim şuan biberon versem eline ne olduğunu anlamaz kullanamaz biberon meme reddi yapabilir bebeğiniz biberona alışırsa bu sefer sürekli sahip vermek zorunda kalırsınız sizinde canınız yanar
Ertugrulunannesi2022 egealininannesi ben de sizin gibi sütüm çoktu maşallah hepsini sahip buzluğa attım ve bazı gunlersutum az olduğunu düşündüğümde onları veriyordum ve mama vermedigin için dışarıda her dk meme vermek biraz zor hemen dolaptaki sütü cikarip verebilirsin 6 ay süre var zaten üstüne tarihlerini yaz karisiklik oalmasi. Diye
egealininannesi birminnakannesi06 biberona sagip bebege versem sikinti olur mu tekrar beni emmesiyle alakali
oykuburak 40in çıkınca sütun azalabilir benim oyle olmuştu sahip buzluğa at sonra o sütler çok lazim oliyo