1pekmom_ Ece16 natural kullanıyorum doğduğundan beri memnunum sadece kalıpları biraz küçük oluyor 1no büyük alabilirsiniz
aven Ece16 ince istemenizin sebebi nedir ben butun cesitlerini denedim bionatural en güzeli canım cok memnunum
ahsengunesveannesi Ece16 bio Natural kullanıyoruz bende evet kalıpları küçük 2 aylığız 3 numaraya gectik
seymom ejdermeyvelilahmacun merhaba 2 numara ne kadar kullandını acaba aven 1pekmom_ ahsengunesveannesi
Ece16 aven normalde prima kullanıyordum o baya ince molfixe geçtim şimdi bi tık daha kalın primaya göre bide sleepy deniyim dedim
aven Ece16 Ece16 evet haklisin rahatsizlik verir o zaman soyle bir ôneride bulunayim biz dogumdan beri slepy bionatural kullaniyoruz cok cok memnunuz prima kullanan arkadaslarim da bionaturale gectiler kiyaslama yaptik cok memnunlar insallah aradiginizi bulabilirsiniz bi deneyin 🌺
ahsengunesveannesi seymom 2 paket anca kullandım diyebilirim.68 adet 1 paketi.Simdi sıkmaya başladı 3e daha yeni geçtim.
aven seymom 2 numarayı 68 adetliydi diye hatirliyorum 3 yada 4 paket kullandik ama ben bebegimin gunluk bez sayisina gore hesapliyorum tam tutuyor canim bu arada biz suan 4 ay 14 gunluguz 6 kilo bebişim ve 3 numara kullaniyorum
1pekmom_ seymom bu kilosuyla alakalı bence, benim kızım biraz küçük doğdu ve ilk 1ay 1no kullandık 2.ay 2, 3.ay 3no kullandık, 4.aydan 8e kadar 4kullandık, 8-10arası 4.5no, 10da 5noya geçtim
tombikdonerkankasiiskender Sleepynin en ince olanı sleepy extra olan bezi bende onu kullanıyorum bazen denk gelince çok memnunum
sonmel Ece16 Ben Turkiyeye geldigimde elimde bezim kalmamisti son bir kac gun Sleepy denedim, afedersiniz her yer b*k oldu 😅 yani bu bezleri nasil kullaniyorlar anlamis degilim. Kizim 16 aylikti ozaman. Ucakta geri donerken eve her yer cis kaka icindeydi bin pisman oldum 🥲🥲🥲 asla tavsiye etmiyorum. Buyuk beden almama ragmen hem cok kucuk hemde ne cisi ne kakayi tutuyordu.