Brownintens benim de 3,5 ay oldu yapali sag taraf ici karnimin batıyor ya
Hareket ederken otururken yatarken bile arada batıyor
Yürüyorum batıyor
İkinci sezeryan bu benim. İlkinde hic böyle sey yasamadim
Sinir ediyor bu acima hissi
Bi de cok tuhaf karnimdaki dikis hizasının yarısı uyusuk yarısı uyusuk değil
Tekrar doktora gidicem bakam