Kızlar oglum 1.5 yaşında sünneti geçen sene yaptırdık sünneten sonra deri aşagı indigi için hep pislik oluyor orda bende temizlemeye hep korkuyorum canını yakarım diye deriyi iyice aşagı indirip öyle mi temizlemem lazım temizlemedigim sürece birsey olur mu sizin bebeklerde de oluyor mu öyle pislikler