badeismomm Monovit d vitamini kullanmaya basladim kullandigimdan beri uyurken inliyor gazı var sürekli mızmızlanıyor uyumuyor ıkıniyor bacaklarini çekiyor d vitamininden olabilirmi acaba bırakmalımiyım sizler neler kullaniyorsunuz ne önerirsiniz
Bebegim3535 badeismomm evet devletin verdiği d vitamini bazı bebeklerde yapıyor dedi doktorumuz bizde farkedince sormuştuk hemen değiştirdi. Ocean d3 kullanıyoruz hem içeriği temiz hemde zeytinyağlı olduğu için kaka yapmasına yardımcı oluyor.
babymomyyy badeismomm bilmeden kullanmıştım 1 kere inanılmaz gaz yaptı . Doktorumuz ocean önerdi şu an onu kullanıyoruz . Hem içeriği de temiz
theyikik Bende kullandım fena gaz yaptı bebeğime. Pedia-d ye döndük bugün doktoru yazdı bakalım sıkıntı çıkarmaz inşallah