Kizlar ilk doğum yüzyıl Hastanesi’nde yaptım normal dogumdu şuan 2. Ye gebeyim sezeryan olup tüp bağlatmak istiyorum bana Kocaeli’nde güzel bir özel hastane tavsiye eder misiniz acaba aynı hastaneye gitmek istedim ama bikac şikayet okudum daha farklı yerler varmı önereceğiniz