1byd 2 aylık bebeğim kucağımda bile ağlıyor uykusu var uyumuyor ne yapmalıyım yatmıyorda gaz sancısı olduğunu da düşünmüyorum
moommyyy 1byd atak dönemi olabilir. 8. Haftada atak var benim bebeğim de öyleydi. Kucağımda uyuyordu sadece hareket ettiğim an uyanıp ağlamaya başlıyordu yerimden kıpırdayamıyordum. 1 haftada geçti
byzzlyhayns 1byd benimki 2 ay 5 günlük ve aynı şekilde 1 hafta oldu ama düzelmiyor tükendim resmen annemlerde kalıyorum 15 gündür onlarda aynı şekilde yorulduk 10 dk kestirip uyanıyor ve hep ağlıyor
dygahmt Aç olabilir mi ? Benim oğlum da 2 aylıkken çok ağlıyordu emiyordu ama mama takviyeside yapıyordum. Anneme gittim annem dedi ki kızım bu çocuk açlıktan ağlıyor mamaya çoğalt dedi. Mama verdim çocuğum rahatladı.
busratrnn 1byd Valla bizde 2 ay 11 günlüğüz 11 gündür ikimizde beter durumdayız ağlama krizleri meme reddi uyumama uyusa da 10-15 dakikaya geri uyanma ne zaman geçecek bilmiyorum