Kızlar doğum yapalı tam 6 buçuk ay oldu bugün dikişlerimde ağrı ve şişme var kabarmış yani elleyince kabarık geliyo. Doğumdan sonra çok kilo verdim ondan olabilir mi ya da neden oldu bilmiyorum iki kere de pilatese gittim 6. Ayı doldurunca. Niye olmuştur sizce