İyi akşamlar anneler oğlum 10 aylık olmak üzere 1 buçuk aydır fizik tedavi aliyor hantal gevşek bebek tanısı konuldu çocuk norolojı bölümünden
Çok şükür ilerlemesi var desteksiz oturuyor dede anne babıldıyp alkış yapıyor herseyin farkında ama emeklemesi yok emeklemek istiyor kendine güveni yok korkuyor nasıl yardım edebilirim fizik tedavi gidiyor her gün ama yarım saat alıyor pek yeterli olmuyor doktoru evde de yapmamı söyledi hareketlerini yapıyorum ama emeklemesine nasıl yardımcı olabilirim nasıl destek olabilirim bilgisi olanlar yazabilir mi