Hilal811 yani ne kdr tehlike yaratan bir durum İnan bnde bilmiyorm ama gittiğimiz gün orda doktor birşeyle temizledi sonra fucidin krem sürdü aynısından alıp kullan Eger o beyazlık geçmezse gel tekrar dedi 3-4 gün kullandık gecti suan kullanmıyorum. Dünde başka bir doktora gittik ona da tekrar sordum göbeğinde bir sıkıntı var mı diye baktı gayet güzel dedi bnde ztn baktm normale dönmüş kapanmış aslında sizin baya da olmus kuruması gerekirdi banyo sonrası iyice kurulayın belki nemli kalıyor iyileşme sürecini uzatıyor olabilir.