123fff Kızlar düdüklüyü yeni yeni kullanmaya başladım. Kızıma yapıyorum ama düdüklüm dereceli. 1 ve 2 ayarı var. 4 saat önce 2 ayarında pişirmeye başladım fıslıyıp duruyo yanlış mı yaptım dereceli yapmıycakmıydım yaktım mı ben bunu 😁😁
cevriyeee 123fff düdüklü kullanmaya korkarım ama annem hep fısladığında korkma der öyle olması lazımmış genede post üste kalsınn kesin bilen biri yazar😂😂
oyoyoyyedibeni 123fff 2 ayarı et oluyordu dogru olmus bence. 4 saattir düdüklüde pisiyorsa yeter bence