Evet bende yeni dogum yapmisdim cok kotu gecdi ameliyathanede usutmusdum sonra ihlamur , yesil elma, karanfil , tarcin kaynattim icinede bal koydum sicak sicam sabah aksam oglen icdim hic biri gaz yapmiyo limon bebeginde gazda yapar bunlari dene iyi gelicektir