Kızlar bugün test yaptırdık deriden. Yapan kadın bi liste gösterdi fotoğrafını çekin … 1 e bakın oradaki hiçbir şeye alerjisi yok dedi. Listede meğer iki tane 1 le başlayan test varmış fark edemedik. Biri DBT 1 diğeri Besin 1. Tabi eve gelince fark ettik bunu şimdi hangisine bakacağımı şaşırdım. E nabıza baktım yumurta sarısı beyazı falan yazıyor tetkiklerde. Yumurta da Besin 1 de. O zaman ona mi bakmış oluyorlar. Ama ben kesinlikle yumurta alerjisi olduğunu düşünüyorum çünkü yanakları kızarıyor yerince. Yani anlatınca böylesi mantıklı tabi ama bilen birisi varsa netleştirmek isterim kafam çok karışık