Sonsuz18 Ben doğumdan hemen sonra taktırmıştım çok fazla kanamam oldu Hastaneye gittiğimde doktor bir anda çıkaralım dedi Ardından dört ay filan geçti ben tekrardan denemek istedim açıkçası farklı bir hastanede tekrar taktırdım ve bu sefer kanama filan olmadı reglimde gayet düzenli oldu Sanırım o zaman çok daha yeni olduğum için ve rahim kendini toplayamadığı için kanamam yoğundu ama şu an hiçbir problemim yok tekrar da taktırdım