gizmolojii
Tüp bebek olmasıyla çok alakalı değilmiş çok sıruşturdum bunu muharrem bey daha çok genetik olduğunu söyledi benim kuz kardeşim de kuzenim de ve eşimin kız kardeşin de çıktı daha sonra bu hastalık bunların yaşı 24 ve üstü yeni öğrendiler ve anne karnın da oluştuğunu söyledi doktorlar tek şikayetleri de bel agrısıydı egzersiz spor ve yüzme dediler 3nede eskiden bu hastalığı fark etmiyorlarmış bile çok ilerleyince de Allah böyle yarattı deyip geçiyorlarmış çok ilginç