Der41 Ben de sizin gibi gerim gerim geriliyordum. Bizim evde bir tek annemin uçuğu çıkar. İnternette bir şey olur mu diye araştırırken, uçuğun bir grip virüsü gibi havadan damlacık yoluyla da kapılabildiğini öğrendikten sonra kasmayı bıraktım. Bizi annem büyüttü ve yıllardır uçuğu çıkar ama evin diğer hiçbir bireyinde uçuk çıkmıyor. Çok az insanda hastalık yaparmış. Hepimizin vücudunda bulunur ama sessizce dururmuş bu virüs. Biz hep en kötüsüne odaklı yaşıyoruz ama düşük ihtimale odaklanıp bir şey olma ihtimalinin az olduğunu düşünelim. Umarım sorun olmaz.🙏🏻