Hdemir1618 Der41 böylelerni dövesim. Geliyor ben olsam alır çocuğumu giderdim ordan. Uçuk bulaşıcı birşey cahil insanlardan tiksiniyorum. İnşAllah bişe olmaz kalbinizi ferah tutun
Der41 Hdemir1618 benimde dövesim geliyo yaşına dua etsin o elimde kalcaktı zaten hemen bebeği soydum yıkadım oda gitti
Gokyuzundemi Der41 ne demek birşey olmaz ya benim dudagimdsda çıktı bayada buyukdu ben kendi çocuğumu opmedim 2 hafta ne kadar düşüncesiz insanlar var çok yazık
Der41 Dedektifgadget ben verirmiyim sizce beşiğinde yatak odamda kendi kendine gülüyordu yavrum girmiş odaya bende mutfakta çay dolduruyorum abla sakın ha öpme dudağında uçuk var dememe kalmadı çocuğu zaten yalamış mal karı ayyy çok sinirliyim
bahar23julide Der41 sabunla yikayın beyaz sabun mikrobu kırar korkmayın bişiy olmaz kolonya sa sürebilirsin ama daha çok ufak anladığım kadarıyla bebek kolonyası varsa
Madammm Der41 bidaha evine almaaaa bu ne hadsizlik cahillik saçmalık yaaaa ben sinirlendim seni düşünemiyorum…..,.
ezgdmrcasln Der41 hemen müdahale ettiyseniz bir şey olmaz gibi geliyor ama doktoruna danışın. Hasta ruhlu bu insanlar cahillik akıyor her yerlerinden.
Der41 MonicaGellerCB çok sinirliyim çok aslında aşıları var özel aşılarıda yaptırdım ama uçuk virüsü farklı bir virüs aşısı yokki :(
bahar23julide Der41 daha önce kullanmadıysan kullanma canım yaparsa da kötü ama korkma bişiy olmaz yikamışsın zaten
Deletedmom_98 Der41 Vay gerizekalı İnşallah bir şey olmaz Sokma böyle mikropları evine ya Iyyy gel de boğma
Der41 Deletedmom_98 ah canım nerden bileyim dudağında uçuk var iftara çağırdım yanlız yaşıyor diye bizde yapsın diye nebileyim böyle bir cahil olduğunu o kadar üzgünüm ki evladıma birşey olursa onu mafederim