bs9 benim bebeğim de aynı sebepten dolayı 1 hafta yattı. Merak etmeyin düzelir inşallah. Bende entübe denilince çok korkmuştum. Ama Yenidoğan entübesi yetişkin entübesi gibi değil demişti doktorumuz. Gerçekten de bebeğim çok çabuk toparladı şuan 4 . Ayımız bitmek üzere şükür bi sorun yaşamadık bi daha.