senemtemur 🫶🏼🥹 öncelikle şunu belirteyim seni çok iyi anlıyorum be bu konuda yanlız değilsin bunu unutma🙏🏼 2 aylık olduk emzirirken uyuturken kucakta ne bel ağrısı kaldı ne bacak ne kol … mental yorgunluk cabası. Hep sinir olurdum bi annenin tuvalete gitmesini bile zaman ayırmak olarak gösterilmesine yeri geliyo onu yapamıyosun ihtiyacın olmasına rağmen , sen lohusasın insanlar senden daha lohusa gibi davranıyorlar!! Ama geçecek bunlarda herkese kulağını tıka çünkü amuda kalksan parende atman gerek derler…dünyaya mucizevi şekilde getirddiğin bebeğine odaklan onun şuan senden başka hiçbirşeye ihtiyacı yok🐣 . Benim bebeğim kolik emzirirken asla rahat bir pozisyonum olmuyor ona uygun öne eğimli durcam emzirirken asla konuşmicam kolik bebek müziği açılacak emerse ve doyarsa arabayla çıkıcaz anca öyle uyuyacak bel ağrısı yaşıyorum ciddi , biz bunları deneme yanılma iile bulduk şuan bu rutinde devam ediyoruz. Sen rahatla stresini boşaltmanın yolunu bul bebeğinin illaki olmasını istediği bir çözüm vardır bulmaya odaklan çünkü sen demek bebeğin demek . Çok zor çok sancılı bir süreç evet ama yavrularımız yuvadan uçup gidecekler bir gün ve biz bu sancılı gelen süreci bile özlicez 🥹😇🌸