Yusufhalime bunun 27 22 30 ayı yok ne kadar erken başlarsanız tam olarak aynı şeyler yaşanıyor. Ben 22,5 aylıkken başlamıştım. Tıpatıp aynı şeyleri yaşadım hatta bizimki ilk bir hafta kabına yapmadı 😅 ilk günden tutmayı gözünden vurmuş durmayın hiç. Arkasından temizleyin ayıcıklarla oynarken ay çişi gelmiş diyip tuvalete oturtunZ biraz oyun sanarak biraz gerçek sanarak öğreniyor. Şu anda tutma refleksi yok çünkü siz heo bez taktınız o da gelince tutmadan işedi. Şimdi bir anda bez cıktıgı için ortalığa yapması coook normal. Çişini tutmayı öğrenince her şey geçecek