Gunesaryamom minikveannesii ben aldım taş çatlasa 1 veya 2 kere oturtmusumdur çok da lazım değil yani 😊
ugrakyagiz minikveannesii ben kullandım evet güzeldi belli bir süreden sonra kullanmıyorsunuz bebek hareketli olunca
Gunesaryamom minikveannesii yani aslında ben çok koymadım nedense 5 ayda mama sandalyesine koydum ondan sanirimm
ugrakyagiz Ben bırakıyordum mama sandalyesi sadece yemek için ama mindere oyun oynarken koltukta otururken yanıma bırakıyordum iyi oldu bu arada bizim ev doğalgazlı değildi diye işime yaradı