Benim bebeğimde de 30 günlük olduktan sonra başlamıştı ben probiyotik ve gaz damlası kullandım(maflor ve zinco ) bebeği sıcak tutma elma yağı ile ayaklara ve göbeğe masaj baştan aşağı bebek yağıyla masaj bunları düzenli yaptım faydasını çok gördüm zeytinyağıyla da her banyodan önce masaj yaptım 3 aylıkken gaz problemimiz tamamen bitti ve damlaları bıraktım bağırsağın çalışmasına da izin vermek alıştırmamak gerekiyor bence umarım en kısa zamanda geçer güzel anne🌹