Öncelikle ikiz kız bebeklerim var. Kahvaltı önce hazırladım bir iki yerler pankek peynir zeytin falan ama 1 saat sonra tekrar acıkıyorlar bende 2 yumurta 1 yemek kaşığı yulaf unu pişirip içine keçiboynuzu pekmezi koyup yediriyorum.
Daha sonra ekmekli çorba içiyorlar
Aralarda çubuk kraker yerler
Evde yaptığım yoğurt içine muz eziyorum yediriyorum
Ellerine meyve veririm yerler hep böyle bi rutinimiz var.
Bişeyleri ezmeden normal yemek asla yemiyorlar çok pütürlü verince öğürüyorlar yani neden böyle normal mi deliricem artık hep kusuyorlar mesela 5-6 gibi bulgur pilavı vereyim dedim yoğurtlu ikiside kustu. Bu kadar beslenme normal mi ne yapabilirim yemek yemeleri için yoksa normal mi böyle bebek gibi beslenmeleri??