Kızlar bugün niye böyle oldu bilmiyorum ama kendime çok kızıyorum aklıma geldikçe deliriyorum… eşimle konuşuyordum o sırada kafam ondaydı bebeğimide mama sandalyesine koyuyordum o sırada orturturken birden canını çok acıtmışım gibi ağladı yanlış bişey yaptımmı ne yaptım neresini acıttım hiç bir fikrim yok ama kendime çok kızdımm ve bebeğim ağlayınca içim gitti… neyse yarım saat önce banyo yaptırdım küvetine yatırdım yanınada oyuncak koydum ondada birden canı acımış gibi çok ağladı sanırım oyuncak battıı bir yerine ve ben yine kendime çok kızdım neden bugün böyleyim bilmiyorum grip oldum başım ağrıyor burnum tıkalı nefes alamıyorum halsizlikte var ama ne kadar yorgun olsamda bunlar olmamlı dikkatli olmalıydım sizinde başınıza geliyormu böyle şeyler bebeğim 6 aylık emekleme yürüme döneminde ya yeterince dikkat edemezsem diyede çok korkuyorum of çok üzüldüm çok içim gitti bugun bi salaklık üstünde hatta şu ara diyimm