Sebeyda yok hayır radyolog çekmişti o başka bulgular var mı diye bakılır ona göre bişey denir dedi o hastanenin kadın doğumu perinatolojiye sevk etti ekoydy yanlış hatırlamıyorsam onu istedi. Kendi doktorum herşey normal bı kaç şey saymisti bunlar varsa birkaç hastalığa risk olur ama yine de istersen perinatoloji görsün dedi. İnternette direk down riski çıkıyor ama genelde hamileliğin sonuna doğru geçiyormuş benim sonlarda yine vardı ama dogumdnan sonra geçti büyük ihtimalle