aremgi arkadaşlar dayanamadım yarın a kadar değerlerden anlayan varmı aranızda şeker hastalığından dolayı çok merak ettim
ereninannesi_ aremgi şeker normal bı insan için yüksek çıkmış kimin değeri aç mı tok mu verildi niye bakıldı. Şeker hastaligindan dolayı diye sorduğunuz için biraz fazla soru sordum yanlış anlamayın
Cisemcagan17 aremgi evet şeker yüksek yan kısımda en az 70 en çok 100 101 mi ne olması gerekiyor diye sizinki 200 kusur çıkmış maalesef
Aygul58 Normal değerin çok üzerinde eğer bu şekilde devam ederse ki takip istenir insülin yada glifor kullanmak gerekebilir