Öpmedim hala öpmüyorum diyenler cidden nasıl dayanabiliyorsunuz insan evladını öpmeden nasıl durabilir. Ben içime sokasım geliyor. Mikrop dediğiniz şey koklarken de emzirirken de bulaşır zaten. Bir daha ben bu anlarını yaşamayacağım ve zaman bir daha geri gelmeyecek ve o yüzden onu her an öpüyorum kokluyorum yiyorum hatta. Hiç bir şey olmadı bebeğime iyi ki de hep öpmüşüm. Doğar doğmaz da öptüm hep öptüm hep de öpcem 😍 ve ben öptüğümde oğlumun bildiğin hoşuna gidiyor yüzü gülüyor gözlerimin içine baka baka 4 dişiyle gülücükler fırlatıyor ben öptükçe😍 O mutluluğunu hiç bir şeye değişmem. Ne kendimi ondan ne de onu kendimden mahrum bırakamam valla. Öpmeden sevmek mi olurmuş. Sevdiğimi öpmeden hayatta anlamam ki. Ve şunu da eklemek isterim insan ruhu sevgi ile beslenir. Sevginin en belirgin göstergesi de öpmekten geçer. Öptükçe bebeğimin ruhu da okşanıyor. Hissediyor sevildiğini. Ve karşılık veriyor. Hem öpüyorum hem kokluyorum hem sarılıyorum hem bazen ısırıyorum 🙈 yiyorum hatta 😂 Sağlığınızda herhangi bir sorun yoksa bebeklerinizi bol bol öpün. Hiç bir şey olmaz onların tek ihtiyacı olan şey sevgi 😍 Ben şimdiye kadar hiç bir bebeğin anne babasından mikrop kaptığını görmedim. ( hasta vs değillerse) (o durumlarda zaten öpülmez)