sokaklahmacunuu efeninannesi4207 dun gece yanlisikla cop kovasi 0 tl satistaydi alabilen aldi ama bugun iptal etti ebebek siparisleri haklimolarak 700 liralik urunu 0 tl veremezlerdi o yuzden ozur olarak 200 tl kupon vermis alim yapanlara
efeninannesi4207 sokaklahmacunuu eee şimdi ne yapmamız lazım direk 700 TL’lik yapınca 200 TL’lik indirim mi olacak
fizikcianne efeninannesi4207 arkadaşım anlamıyor musun. O çöp kovasını alanlara indirim var. Herkese olur mu hiç?
sokaklahmacunuu efeninannesi4207 hayir biz cop kovasi aldik 0 tl diye ama sistem hatasi oldugu icin iptal ettiler siprisleri magdur etmemek adina DÜN GECE SİPARİS OLUSTURAN herkese kupon verdiler
jd16 efeninannesi4207 dün gece çöp kovası aldınız mı? Almadıysanız kupon gelmez. Mağdur ettiklerini düşündüklerinden özür anlamında kupon tanımladılar.