Kızlar bebeğim 35 günlük ablası 3 yaşında ablasında burun akıntısı başladı hava veriyorum şurup veriyorum ama ne kdr dikkat etsem de bugün oğluma da geçmiş sanırım sabah sabahtan beri 2-3 kez burnunu temizledim bir kere hava verdim ama sanki nefes alırken hırıltısı var gibi ve ara ara öksürüyor yarın doktora götüreceğim doktora gitmeden artmaması için neler yapabilirim doktor hastanede yatırmasını istemiyorum o kdr artmadan azaltmam lazım bebişi yatırırsa kızıma bakacak kimsem yok