Arkadaşlar. Ben kilo alıyorummm yaa istemiyorum bunu😃 Doğum yapalı 2 ay oldu ve bebeğim aç kalmasın diye emzirdiğim için fazla yiyorum sanki yani yemekle alakası var mı hem zayıf kalıp hem de bebeğimin karnının doyması imkanlı mı uygulayan var mı diyet veya başka bişey lütfen önerilerinizi bekliyorum ❤️🙈