Bende 3.gün duş aldım. Hiçte bant kullanmadım. Önemli olan duş sonrası, sezeryan yerinin kuru olması. Ben duştan sonra temiz bezlerle iyice kurulayıp, peşine de saç kurutma makinesinin soğuk hava kısmı ile kurutmuştum. Dikişler alınana kadar sadece hijyenik sargı bezlerinden kullandım, göbeğim üzerine direk temas etmesin diye.