yerlersenietipuf Kizlar goguslerm çok sert oldu sizliyo. Aslında 2. Bebeğim bu tecrübeliyim ama unutmuşum galiba. Napsam da rahatlatır. Dün akşamdan beri emzirmiyorum. Bugün az bişey sagdim rahatlatsin diye de biraz daha mı sagsam.
minikveannesii yerlersenietipuf bebeğiniz kaç aylık bende saglk sorunumdan dolayı kesicem ama nasl yapcam hiç bilmiyorum daha 4 aylığız 🥺
Momyofthesun yerlersenietipuf ayyy ben de aynıyım🥺 dün kestik 2 gündür kızım ayrı çile çekiyor ben ayrı göğsümü sağdım bir kere ama hala sızlıyor ve dolu ancak kızım emerse normale dönecek gibi 🥺
AlpBeyinAnasi yerlersenietipuf Sakın sağma, ben de bıraktırdıktan sonra 1 haftaya yakın zorlandım ama sık sık ılık havluyla kompres yaptım, sağmak süt üretimini devam ettirir
yerlersenietipuf minikveannesii Allah sifanizi versin inşallah. Biz 19 ayligiz. Siyah bant yapistirip uf oldu yara oldu dedim emmiyo. Gece emzirmeyi de biraktirmisrim zaten. Gündüz emiyedu sadece. Onu da bıraktım ama çok sert göğüslerim nefesimi kesiyo
yerlersenietipuf AlpBeyinAnasi beyser Sıcak su torbasi koydum göğüslerim üstüne. Sıcak kompres iyi olur diye duydum. İnşallah azaltır. Sağmak bana da mantıklı gelmiyor. Mastit olmayimda geçsin inşallah bı an önce d
Dogacelik yerlersenietipuf tamamen sagmadiktan sonra sadece rahatlatmak icin biraz bosaltmak sorun yaratmiyor. Ben hep biraz sagdim sonra tamamen bitti. Sagmazsaniz mastit de olabilir.
yerlersenietipuf nursenbaris 19 aylıktı. Siyah bant yapistirdim uf oldu yar oldu dedim..ilk cocugumda da böyle kesmiştim. Kızım iyide bende sızlama sancı var iyice doldu sutler
plajterligi yerlersenietipuf ben emzirmeyi bıraktığımda elimle sağım yapmıştım iki güne geçmişti, makineyle sağım yaparsanız aynı şekilde gelmeye devam eder
mrsfly yerlersenietipuf mastit olursunuz Allah korusun çok az süt toplayıcı pompalar var bu lansinoh ve mochi nin onlarla alın sonra da soğuk su ile kompress yapın zamanla gögsünüz adapte olacaktır
mrsfly yerlersenietipuf ama burda amaç gögüslere talep yok mesajı vermek ki üretim azalarak dursun yoksa kısır döngüye girersiniz. Sütler o şekilde gögsünüzde durursa mastit olursunuz Allah korusun. Azıcık şişini alsın doldukca azıcık süt toplama pompasıyla alın ama elektiirkli veya sağma değil bu süt pompalarıyla ve ılık kompress yapın. Sıcak ii gelmez.