Merhaba anneler süreçimizden bahsetmek istiyorum buna göre de bana fikir verirseniz çok mutlu olurum sürecimiz oglum altını aldırmak istemediğinde başladı yaklaşık 1 aydır kakasını yaptıgında kaçıyordu utanıyodu bezini kapattırmak istiyordu ve çok aglıyodu aslında ben yazın başlamak istemiştim tuvalet egitimine ama hal böyle olunca büyüklerimizde görünce bu artık tuvalete yapmalı dediler denemek istedim normalde çalışan bir anneyim bakıcısı var ama ben 1 hafta iş yerimden izin alarak izne çıktım bende kendini daha güvende hisseder daha kolay olur diye düşündüm ama öyle olmadı şu an 4 gün bez baglamıyorum bir tek öglen uykusunda ve gece uykusunda oda uykuya daldıktan sonra baglıyorum farketmeden ama gündüzleri 15 dk arayla çişe tutuyorum 10 dk falan oturuyoruz çişi ucunda damla damla geliyor gerisi yok sadece 1 kere işedi lazımlığına sürekli konuşuyorum artık bezimiz yok altına işememek için bana çişinin geldiğini söylemen gerekiyor diye oturuyoruz çişe kalkıyoruz arkamı dönüyorum anne çiş geldi diyor bi bakıyorum çoktan altına yapmış normalde 2 yalına girdiğinden beride bak bu senin tuvaletin sen buna çişini kakanı yapıcaksın falan diyordum hep ben kendim tuvalete fakan girdiğimde gösteriyordum ben çişimi buraya yapıyorum falan diye alt zeminde hazırlamıştım oysaki ama şu an bir yol kat edemedik biliyorum 4 günde öok büyük adımlar atamayız ama sanki hazır degil gibi geliyor biraz uzun oldu ama bana yardımcı olursanız sevinirim sizin süreçleriniz nasıldı devam etmelimiyim yoksa bırakmalımıyım şu an