Merhaba arkadaşlar çoklu besin alerjimiz var ve diyet açıyoruz bebeğime, su an 17 aylık kekin içinde denedik çok şükür bir sorun olmadı sonra yoğurt denedik çok şükür ondada sıkıntı çıkmadı tabi daha önce anafilaksi geçirdiği için 7 aylıkken hastane ortamında deneme yapiyorduk, yogurttada sıkıntı çıkmayınca doktorumuz evde peynir dene 15 gün dedi ilk verdigim gün boyun altında hafif isilik tarzı birşey oldu gibi tam anlamlı birşey değildi, sonra ikinci gün gözünde yoğun kaşıntı sulanma oldu, yani düşününce peynirinde yoğurt gibi mayalanma süresi vs.var ve sıkıntı yasamayacagimizi düşünmüştüm, böyle bir sorunla karşılaşan varmı acaba aranızda baya umutlu başlamıştım su an yıkıldım 🤦