Merhabalar. Bebeğim 2 gün önce doğdu. 2 gündür emziriyorum sütüm yeni yeni kendine gelmeye başladı. Bir kaç kez mama verdik. Mekonyum olmuştu ama enfeksiyon değerleri şu an normal olduğu için eve geldik bugün. Beni emdiği zaman sarı, mama verdiğimizde beyaz kusuyor. Başına gelen var mı ne zaman normale döner ya da sebebi ne olabilir?