Kizlar 21 gün önce doğum yaptım bebeğim 10 gün hastanede kaldı Bi kaç gündür hem aşırı gaz problemi var hemde uykuya dalamıyo gaz damlası aldık biraz rahatladı gibi ama uyku sorunu arttı gibime geliyo yani şöyle ki saat 10 11 gibi uyandı 2de anca uyudu 3te tekrar uyandı ve hala uyanık yani aç olduğunu düşünmüyorum çünkü ac olsa aşırı huzursuz oluyorum agliyo ama şuan sadece uyumuyo huzursuzluk yok gibi