Meehabalar. Bebeğim 7 buçuk aylık babynestte uyumayı çok seviyor. Onsuz beşiğe koyduğumda uykuları çok kısa sürüyor 20-30 dk da hemen uyanıyor. 4 gündür inatla deniyorum yok uzamıyor uykuları pes etmek üzereyim. Babynestte 1 saat uyur. Sevibebenin reflü özellikli olanından kullanıyoruz.
Yatağına alışmasını nasıl sağlayacağım?