birprensesanesi melisa09 her bebek kendine özgüdür boyu kilosu doğduğu kiloya göre hesaplanıyor zaten her bebek aynı doğmuyor
AlpBeyinAnasi melisa09 biz daha 20 günlüğüz, doğumdan sonra sarılık ve yetersiz beslenme yüzünden 3 günde 300 gram kaybetti, sonra mamaya başladık şimdi doğum kilosunun 750 gram üstünde. Her bebeğin gelişimi farklıdır, ama 1 kg civarı alması gerekiyor ilk ayda.
melisa09 birprensesanesi evet ama bir alması gereken gram vardır o ortalama aynı olmalı misal 20 ile 50 gram günlük alınması gerekiyor gibi :)
melisa09 klnkaysnr anladım benim ki günlük 20 gramı geçsin demişti geçti ama kontrolümüze var 1 ayda iyi almış mı merak edip yazdım teşekkür ederim
kahvelisianne Eğer sütunun yetip yetmediğini anlamak istiyorsan Kakali beş sayısı Cisli bez sayısı Memeden ayrılırken huzurlu mu uyku nasıl ona dikkat et Kilo alsın istiyorsan sütun kalitesini arttır
melisa09 AlpBeyinAnasi ilk hafta yüzde 10 u kadar kayıp oluyormuş her bebekte bizde de oldu mamaya başlamadım ama kilo artışı oldu günlük 70 gram gözüküyor olması gerekenin altında değillerse sorun yok
dadmom1 AlpBeyinAnasi Merhabalar, benim de bebeğim 12 günlük ve sarılık var. Sizin sarılık süreciniz nasıl acaba? Değeri nedir? Geçti mi?
prenses3565_ melisa09 yaaa insallah bizim bebis 9 gunluk 5 gunlukken 13.8di mavi isik aldi 9.9a dustu 8 gunken 11.2ye yukselmisti Yarin kontrolu var yine Bol bol emziriyorum saat basi kakasi da var ama korkuyorum yine mavi isik verirler diye
melisa09 prenses3565_ sadece emzirdim ve güneş ışığı görmesini sağladım gözleri içi filan baya sarıydı bu şekilde düşüşe geçti ek bişe yapmadan
melisa09 prenses3565_ soğuktu dışarı çıkamadım evde cam kenarı güneşli bileklerini ellerini açtım yüzüne gelmiyordu çok güneşli havada da çıkarıp arabada baş kısmı gölgedeydi ama güneşlendirdim her istediğinde emzirdim istemese de saati gelince uyandırdım doktor azalmaya geçmiş dedi sonra gözlerinde ki sarılıkta geçti günden güne