Sezeryan doğum yaptım 40 gün içinde taktırdım sağlık ocağımız takıyordu bizim orda yaptırdım iki senedir rahatım ama bu ay biraz şüphelendim adet gecikmesi olunca hamileyğm sandım şükür ki yokmuş adet olunca hapa başladım bayramdan sonra da kontrole gideceğim bakalım ne durumdaymış bi ağrı sızı yok ama yine de baktırıcam