Kızlar bebeğim çocuğu beta olan warmı nası geçiyor süreç benim kızım 1.5 yaşında 3 doktor gördü tahlil bile gerek görmeden beta dedi üçüde okadar belli.bugün 3. Gün geceleri ateş 39-40 ne zaman geçicek nası olcak agumentin we iburamin zero kullanıyorız