defnemomm_ Ses verin, ne durumdasiniz benim vücudum pert artık.. 🥺 emiyo iyice bıraktığım gibi uyanıyor ağlıyor tek basimayim bir yandan eşime iftar yemeği vs ev işleri çok yorgunum
AlpBeyinAnasi defnemomm_ 20 günlük bebeğim var, bir de 3 yaşında abisi var😁😁 Sarılık atlattı, mama ile besleniyor ağırlıklı olarak. Aşırı gazlı bebek değil ama 2 çocukla daha fazla yoruluyormuş insan 🥲🥲
mematiii defnemomm_ vallaha. Bebişin ramazan zamanı doğması daha zor oluyor.Eşin aç yemek hazırlamak bebekle ilgilenmek çok zor oluyor ben geçen sene buzamanlar hamileydim kızım büyüdü çok şükür de şimdide gece uyumuyor.Ama yanında kalabilecek bir süre yardım edicek bir tanıdığın varsa yardım iste derim