3 aylık bebeğim uzun süredir meme reddi yapıyor emmiyor sağıp veriyorum ama sütüm çok gelmiyor kesilmek üzereyim. Mama başladık doktor emzirmeden sonra 90 ml verebilirsin doymazsa arttırabilirsin dedi. Sütüm çok olmadığı için 120 ml veriyorum. 4 saatte bir yazıyor her yerde ama 3 saati bile zor idare ediyoruz 2,5 saatte feryat figan ağlıyor acıkıyor. Haftaya doktora gideceğiz soracağım ama sizlerin bebişler ne kadar içiyor merak ettim. Siz kaç ml veriyorsunuz kaç aylık bebekleriniz?