ozlemaryad Kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük doğumdan sonra 40 gün kanamam oldu bitti şimdi tekrar kanama oldu düzene girer mi bundan sonra siz neler yaşadınız
aspanda 35 gün oldu doğum yapalı adet oldum bende. Her ay düzenli giderim bundan sonra bende baya erken oldum bende.