oguzhan2203 şöyle soyleyeyim biogaia aslında gaz damlası değil
Probiyotik damla
Yani sindirim sistemini düzenliyor ve kullanmanızda fayda var
Benim oğlumda 2 haftalıkken başladı gaz şancisi ben biogaia ve metsil gaz damlasini kullandım hala da kullanıyorum
Metsil damlayı doktorumuz verdi
Çok faydasını gördüm 2 haftada damlaların etkisi anca 2 haftayı buluyor yani damlayı kullanınca hemen faydasını görmeyi beklemeyin
Ama metsil benim kurtaricim oldu 2 buçuk ayligiz hala kullanıyorum
Günde 3 kere 10 ar damla tavsiye ederim
Çünkü benim oğlumda kasiliyordu ağlıyordu çok zor günlerdi kıpkırmızı oluyordu kasilmakdan
Ve şöyle diyim faz masajı yapın bebeyagiyla sürekli